2013-01-16

NIRE OPORRAK





NIRE OPORRAK

Kurtsoan zehar hiru oporraldi ditugu.Gagonetan(bi aste),Aste Santu-
koak (bi aste) eta udan (67 egun).Niri gehien gastatzen zaizkidanak gaboneta-
koak eta udakoak dira.

Gabonetan,oporrak bi astekoak dira.Kurtso honetan gabonetako
oporrak,San Tomas egunean hartu genituen,hau da,abenduaren hogeita batean.
Hogeita bian,Olentzero eta Mari Domingi etorri ziren auzora eskutitzak jasotzera.Hogeita lauean,goizean,abestera atera ginen,ni,Irati,Amets,Amaiur,
Oier.B....Hogeita bostean,oso goiz esnatu ginen ni eta nire ahizpa.Opariak ireki nahi genituelako.Niri gehien gustatu zaida oparia tableta izan da.Urte zahar
egunean abestera atera ginen.Baigoizean eta bai arratsaldean.

Aste Santuan,kanpora joaten gara.Pasa den urtean,Soriara joan
ginen eta apirilean elurra ikusi genuen,hemen gutxitan ikusten dena.Aurten
nora joan pentsatzen ari gara.Pirineoetara joango garela uste dut,baina ez
nago ziur.

Udan ere,oporretara joaten gara.Pasade urtean.Tosa de Marrera joan
ginen,Gironan dagoen herri bat da.Lau izarreko hotel batean egon ginen.
Bueltan,lagunekin egoten ginen egunero.Arratsaldeko lauetatik,zortzitara.

Eta honelakoak dira nire oporrak.

No hay comentarios:

Publicar un comentario